VårSol :) Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Får vi mindre penger i permisjonstiden når vi går sykemeldt før vi går ut i permisjon? Eller går de ut fra den lønnen du har? Jeg er sykemeldt 50% og lurer på om det påvirker hva jeg får under permisjonen. Noen som vet??
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 det blir vel det samme.jeg får hvertfall like mye penger utbetalt enten jeg er sykmeldt eller jobber.
VårSol :) Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 jeg får det jeg skal ha jeg òg. Men når de regner ut foreldrepenger går de ut i fra lønnen. Så da lurte jeg på om de går ut i fra lønn og det jeg får utbetalt i sykepenger. Eller bare lønn.. men det høres jo litt rart ut
Føken siruppsnipp Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Så lenge du får utbetalt like mye som før du ble sykemeldt så har det ingen innvirkning :-)
☠Diamanda Galas☠ Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 nå skjønner jeg.du vil få regnet ut ifra hva du får totalt av sykepenger og lønn siden du er 50 % sykmeldt;-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå