Gå til innhold

I hvilken uke tar dere tidlig ul? For dere som bare er nysgjerrige...

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hei:) jeg skal ha i uke 8.... men kommer til å ta flere... tror jeg , koster bare 100 kroner og det syntes jeg var billig. det er 11 dager til så håper alt er bra... vet mange tar rundt uke 12 for da er abortfaren mindre og hvis alt er bra da er det veldig stor sjangs for at det går bra hele veien

Skrevet

Oj, hvor er det du tar UL da? det var jo rasende billig... trodde det kostet 7-800 kr jeg...??

Skrevet

Hvor tidlig kan man ta ul og høre hjerteslag?

Kjenner at jeg har lyst hvis det går an her oppe i Tromsø - føles kanskje litt bedre ut da:) Ikke like mye engstelse!

Skrevet

Hei.

Jeg var i uke 7+0 for å bekrefte at hjertet slår og alt ser bra ut. Dette fordi jeg hadde en MA i februar og er nok litt mer nervøs enn jeg hadde vært ellers.

Det mest vanlige er nok å ta ul i uke 12 +- noen dager. Dette fordi det er rundt denne tiden man ser på nakkefolden og nesebenet også. Disse faktorene kan være en indikasjon på downs og forsvinner etter uke 13.

Om du har lyst til å¨se en "baby" så vent i hvertfall til etter uke 10, før det ser det ikke ut som noe annet enn klump med bankende hjerte.

Skrevet

Ok:) Kan tenke meg at man er litt ekstra nervøs da, ja:/

Takk for svar!:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...