♥Axinija♥ Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 .....testet forsåvidt positivt i morrest, men er livredd for at den er falsk positiv eller at noe annet skal gå galt de nærmeste dagene! Jeg er 1 dag til IKM og har hatt en del symptomer jeg aldri før har hatt....ekstremt kvalm i støytene og øm i nedre del av magen, har også hatt forstoppelse (noe som kunne forklart kvalmen dersom jeg ikke er gravid)! Testet med en billigtest (stav), og streken kom opp etter et par minutter, ikke mer enn det i alle fall! Streken er veldig svak, men mulig å se for det blotte øyet...tok bilde og sendte på sms til sambo og han kunne se begge strekene, selv om den ene er betraktelig svakere enn den andre! Har bare en test igjen (får nye tilsendt på mandag), og den skal jeg svi av i morgen tidlig.... *kryss fingrene da jenter*
3smaa Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Krysser fingre for deg, håper den slår positiv på mandag. Lykke til
♥Axinija♥ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 Tusen takk for det! Link til bilde av testen: http://www.barnimagen.com/content/view/slideshow_user/557632/offset/0 Hva synes dere?
2010 Mammaen Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Krysser fingrene for deg : ) Lykke til! PS: Har troen på at dette går rett vei
Molait Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 En strek er en strek:) Fortell hvordan det går i morgen tidlig da:) Eeeegneltig bør du vente til mandag morgen, så se om den er sterkere da, men skjønner godt at du svir den av i morgen;) Tror nok gratulerer jeg:)
3smaa Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Ja jeg kan se en strek. Men vent til mandag og ta en ny test. Min strek er ikke så veldig synlig som din :op
☆Meg og lille snuppis+knerten☆ Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Oj, oj, oj!!!!!!!! Jeg krysser fingrene for at den blir sterkere positiv enten i morgen eller på mandag =) Du må holde oss oppdatert da.... =) Klem fra
3smaa Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Jeg klarte ikke å holde meg, så jeg tok en ny billigtest og den hadde lik strek etter 3-4 minutter. Jeg pleier alltid å få ømme pupper en uke før IKM, men nå har jeg ikke det. Håper vi tester positiv imorgen eller på mandag Og alle andre som skal teste snart:)
Løvinna30 Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 ser ut som du er gravid =) krysser fingerne for deg ...
Mamma`n til Ole Kristian Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Så utrolig spennende, hold oss oppdatert:) Klem fra
♥Axinija♥ Skrevet 8. august 2009 Forfatter #11 Skrevet 8. august 2009 Tusen takk alle sammen! Streken er faktisk en smule tydeligere i virkeligheten, men det er (som mange sikkert har oppdaget) ikke så lett å få det like godt frem på et mobilkamera...hehe... Jeg tester i morgen tidlig, klarer ikke vente....Får dessuten nye tester tilsendt i posten på mandag! Kjemperedd for å bli skuffet!!!!! :/
♥Axinija♥ Skrevet 10. august 2009 Forfatter #13 Skrevet 10. august 2009 Negativ test i morrest (testen med CB og billigstav), begge fikk SVAKE, SVAKE streker etter testtiden, men det er jo ikke gyldig... Ikke mens enda, bare masse lotionaktig utflod.. Tror jaggu ikke det gikk denne PPèn heller...
rødt&blått Skrevet 11. august 2009 #14 Skrevet 11. august 2009 Bare vent litt til, sånn hadde jeg det sist jeg ble gravid og resultatet ble ei velskapt jente! Men behold roen!!
♥Axinija♥ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #15 Skrevet 11. august 2009 Negativ test idag (CB i morrest med ultrasvak strek som ble sterkere etter vel en time, nå er det en tydelig strek)....Tok en ny test i ettermiddag, samme skjedde da.. Ingen TR enda...fatter INGENTING!! :/
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #16 Skrevet 11. august 2009 Krysser fingre og tær. Utfloden er jo et grav-tegn. Ta en ny test i morgen. Har du fått en strek er det jo håp. Noen tester er jo mye mer sensitive enn andre. Lykke til.
♥Axinija♥ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #17 Skrevet 11. august 2009 Tusen takk for det Katta76! Er innstilt på at TR kommer, like greit, vil komme i gang med ny PP.... Blir selvsagt glad om jeg tester positivt, men magefølelsen min er ikke helt optimistisk.....
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #18 Skrevet 11. august 2009 Huff,nei det skal ikke være enkelt. En blir så enormt skuffa. Hadde ma for 19 dgr siden med en svært vellykket operasjon uten blødning fra dagen derpå. Hadde sex 5 dgr etter som nå er 14 dgr siden. Føler meg allerede gravid igjen,men er vel bare el symptomer. Testa positiv på el test siden fredag. Den har vært negativ helt til da. Brukte el-test som graviditetstest når jeg var gravid, mistet i 13+5. Men føler at symptomene kommer tilbake som tretthet,vondt i lysken,litt vondt i sidene på puppene og samme lukt av urinen som da jeg var gravid. Synes d er merkelig at el-testen fortsatt er positiv,men det er vel nesten umulig å bli gravid etter 5 dgr etter operasjon. Men er helt desperat på å bli gravid igjen. Ønsker så inderlid. Kjenner mange som har blitt gravide innen en mnd etter ma,men er jo bare 19 dgr siden. Huff,nei d skal ikke være lett. Ser du har hatt mer enn nok. klem
♥Axinija♥ Skrevet 11. august 2009 Forfatter #19 Skrevet 11. august 2009 Jeg fikk veldig vondt på dine vegne når jeg leste at du hadde mistet.... Vet så altfor godt hvordan det føles....jeg gråt og gråt da Gyn konstaterte MA.... Den 20.september skulle jeg født en sprell levende baby, men fredag den 13.mars fikk jeg virkelig føle det berømte "slaget i trynet/magen"...Ikke godt! Ble gravid igjen i juni-syklusen min, men mistet i SA 5 dager etter positiv CB-Digital...Nå går jeg rundt og er livredd for å enten slite skikkelig med å bli gravid på ny eller ende opp med habituell abort-"diagnosen"....Vet ikke hva som er værst.... Jeg er superkvalm (har vært det i en uke nå), og fremdeles ingen mens... Uansett, så krysser jeg fingrer og tær for deg...håper du sitter med en positiv test rundt IKM.... Kjempestor klem fra
katta76.med 2 store og 2 små. Skrevet 11. august 2009 #20 Skrevet 11. august 2009 I like måte. Neste gang må det bare gå bra med oss. Det skal det bare. Stor klem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå