Gå til innhold

Dilla noen?


ღLiamGulletღmars-10

Anbefalte innlegg

Noen i marsklubben som har fått dilla på noe?

Jeg synes cola er så godt som det aldri har vært før, men holder meg til en halvliter om dagen.. Å da koser jeg meg max!=)

Anyone?

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Ikke dilla akkurat, men kanskje stikk motsatt.

Er en ekte kaffeelsker som drakk mye kaffe før jeg ble gravid. Trodde dette kom til å bli min store utfordring, men etter at jeg ble gravid orker jeg ikke tanken på kaffe. Er veldg glad for det. :-)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke egentlig dilla på noe spesielt, men jeg fikser heller ikke kaffe! Det er utrolig trist, for jeg er virkelig glad i kaffe og skulle gjerne hatt en kopp både mot trettheten og for magen. Men det smaker rett og slett pyton… Hadde det akkurat på samme måte forrige gang, men hadde glemt hvor frustrerende det er.

Og så merker jeg at jeg trekkes mot grønnsaker og mat som er litt ”fresh”, sikkert siden jeg er kvalm.

 

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har ikke vært spesielt dilla.. men nå de siste dagene har det gått MYE makrell i tomat??? MÅ være på tube da... med melk ved siden av!

Ellers har jeg helt merkelige matvaner. Når jeg spiser å er kjempesulten, orker jeg så å si ingenting.. holder liksom med en brødskive.. å da er jeg sykt mett.. så går det en time eller no, så er jeg like sulten igjen(?).. Hmm..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Samme som deg. Makrell i tomat og melk. I det siste har jeg hatt mer lyst på kaviar med ost. Å drikke er det Litago jordbærmelk som duger. Går med en halv liter om dagen. Er også sulten hele tiden, men spiser ikke mye av gangen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Her går det i epler, champingong og brekkbønner rett fra boks. Bønner i tomat har det også gått ned en del av.....hehehe

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

kneipbrød med litt maiones, picnic skinke, agurk og SJOKOMELK! Stort sett det eneste som går ned om dagen. Bortsett fra det er det heller ting som byr meg helt imot. som hamburger og godteri, det som jeg egentlig er så glad i! før jeg ble gravid trodde jeg at jeg ville måtte gjemme alt godteriet liksom! Merkelig det der :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...