hurra1234 Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Alltid legge seg som venner Så et tv-progam der et eldgammelt ektepar sa at det var deres suksessoppskrift. Så det følger vi har i huset.
Klara-Q <3 <3 <3 <3 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Behandle hverandre med respekt. Ta vare på romantikken. Flørte. Finne på kjekke ting sammen. Snakke med hverandre og engasjere seg i hverandres liv. Gi hverandre rom, akseptere at man er forskjellig. Unne hverandre ting, bli glad på den andres vegne. Støtte hverandre. Hilsen lykkelig gift og like forelsket etter snart tolv år
Odine! Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Skryte av den andre, at maten han lager er god, og at det er blitt fint og reint etter golvvask. Slike ting som man fort tar som en selvfølge. Og å gi hverandre mye kos og kyss.
Himmel og hav Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg signerer Klara - Q, men vil legge til at man bør ta opp ting som irriterer, men ikke forvente at den andre skal endre seg. Og ingen er tankeleser, så si hva du trenger. Vi har vært gift i 16 år, og er fortsatt glade i hverandre.
Fire småtroll Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Vi pratet faktisk akkurat om det i dag vi, var enige om at vi er ganske flinke til å være gift Vi har 10 års bryllupsdag til våren og diskuterte hvordan vi skal feire det.. Synes vi har mye å feire, 10 år som gift, fire flotte unger, og jammen har vi det bra sammen i hverdagen også. Jeg tror kommunikasjon og respekt er noe av det viktigste. Sett pris på hverandre i hverdagen og vis det. Prat sammen, ikke bare de dype store samtalene, men også de enkle små samtalene. Skru av tv'en og snakk sammen isteden. Det å ta seg tid til å bevare vennskapet og de koselige samtalene er viktig i en ellers travel hverdag. Jeg tror at de som "vokser fra hverandre" og mister følelsene for hverandre er de som ikke tar seg tid til å være sammen, snakke sammen og utvikle seg sammen gjennom livets faser.. En går ikke gjennom et livslangt samliv og er like nyforelsket hele tiden, men ettersom livet former oss kan man faktisk oppdage nye sider ved hverandre og bli like forelsket igjen og igjen.. Dette ble veldig klissete og klisjeaktig merker jeg, men det er vel sånn klisjeer oppstår. De er sanne
Gjest Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Innse at du har giftet deg med en mann. Med de begrensninger det innebærer.
Mille** Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 Hahahaha.....knallbra svart Alienbud! ;oD Min oppskrift på et lykkelig ekteskap er: ta vare på hverdagsromantikken, feir kjærligheten ikke bare på bryllupsdagen og på romantiske ferier, men også i hverdagen. )
Sjokoladebanan Skrevet 8. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 8. august 2009 Flott. takk for mange gode tips og kom gjerne med flere :-)
mor_til_Kristoffer Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Jeg vil si at å respektere hverandre er veldig viktig, og ikke ta hverandre for gitt. Diskuter ting som irriterer - før det er for seint. Vær interessert i din partner og del på oppgavene. Gjør ting sammen som begge liker og ta vare på hverandre. Hilsen lykkelig gift i 13 år
♥ Snøblomst ♥ Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 Signerer deg Kristin ) Vi har vært gift i 15 år )
Grong Skrevet 15. mai 2013 #12 Skrevet 15. mai 2013 Hei! Dette er faktisk et spennende tema å snakke om. Jeg har noen spørsmål - Hvor gammel man er/bør være når man gifter seg? - Hvor lenge man bør ha kjent hverandre før men gifter seg? - Er ekteskap er viktig for å få et godt liv?
Havhesten Skrevet 19. mai 2013 #13 Skrevet 19. mai 2013 Gi hverandre masse ros og oppmerksomhet. Klem og kyss hver dag. Snakk sammen hver dag om små og store ting. Kast ut TV-en. Viktigst: ha et utrolig meningsfullt profesjonelt liv som gjør at du ikke henger all lykken på kjærligheten, men kommer hjem med mange inntrykk og idéer.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå