Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Altås ikke grinehyling...Men hu hyler lyst og høyt:P

Og jeg aner ikke hva jeg skal gjøre for og få hu til og slutte, det er veldig plagsomt når hun av og til våkner 6 om morgenen og ligger slikt i senga før hun sovner igjen:P

Funker ikke så si nei heller, for da hyler hu bare igjen og gliser fra øyre til øyre, prøver og se streng ut, men det er jo kjempe morsomt når mamma eller pappa blir litt sinte da ler ho bare:P og da klarer vi ikke holde maska lenger:P hehe,

Noen som har noen ideer til hva jeg kan prøve? er jo ikke så lett når dem er så små og få dem til og forstå at dette er ikke greit:P

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hehe, akkurat slik gjør sønnen min også!:) Her dytter vi inn smokken, maaaange ganger, men han spytter den ut igjen og hyler videre. Lykkelig og stolt over hvor fin lyd han klarer å lage :)

Vet ikke om det er løsningen, men her skal han hvertfall over på eget rom om ikke lenge..:)

Gjest Tale30
Skrevet

Det er vel ikke noe å gjøre med det. De utforsker stemmene sine, og det er kjempegøy!! :) Det er bare positivt fordi de er i gang med å forme språket sitt. Jenta min ligger slik og eksperimenterer med ulike toneleier, og hun syns det er kjempekjekt.

Skrevet

Jeg har tvillinger som gjør det nå, begge to. Veldig festlig.

De har nå fått eget rom, så jeg slipper å få det rett i øret om morran.

Gleder med til denne fasen er over!

Skrevet

Hehe, kansje jeg får flytte henne på eget rom så kan hu hyle der heller:P

Ja det er jo morsomt hvordan de prøver ut stemmen sin...

hu her sitter også og sier Hæ sånn ørten ganger, hviss vi snakker til henne får vi bare hæ tilbake:P hun har også funnet ut at tunga kan brukes til mye rart:P

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...