Gå til innhold

Var dette jævli gjort?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Fant ut at han jeg har hatt et forhold til i hele sommer, fortsatt var sammen med dama han hadde gjort det slutt med i vår!!

Fikk lagt hu til på FB og fortalte henne at typen hennes hadde knulla på meg i hele sommer!!

MAn skal ikke kødde med folks følelser på den måten!!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fantastisk! unnskyld, stakkars dama hans, men håper hun ga ham skikkelig inn... for en drittsekk.

Skrevet

Kansje litt sunn på dama, men bedre for hu at hu vet det enn at han fortsetter og er utro mot hu.....

Synes det var greit gjort at du sa ifra til henne=D

Skrevet

jævlig gjort mot den dama! du kunne ha sagt det på en bedre måte eller fått han til å si det til henne. det er jo ikke hennes feil og det er hun det går tyngst ut over. jaja.. hun vet det nå, og det er bedre enn ingenting.

har du derimot vært jævlig me typen der så hadde han bare fortjent det uansett. for en drittsekk!!!!

Skrevet

1) Sommeren er ikke over så ikke snakk om hva du har gjort i hele sommer.

2) Du snakker om følelser også oppfører du deg som en Skravler på Fjesbok?

3) Ta et matematikkkurs.

Skrevet

Ja det var jævelig gjort mot dama ja.

Og så si det på den måten. Du burde skamme deg.

Skrevet

Nei, hun fortjente å finne ut hvilken drittsekk hun har i hus!!

Skrevet

Hun fortjente?

Nei, hun fortjente ikke dette. Ja, det er fint at hun får vite sannheten, men den kan sies på en penere måte.

Og, hva ville du med dette egentlig? Bare at hun skulle få vite hvilken drittsekk han er, eller var det for egen gevinst.

Har ei "venninne" som gjorde nettopp dette. "Bare" for å få han for seg selv. Han hadde et barn fra før, og ble gravid med dama si, mens han holdt på med min venninne. Venninna mi visste ikke at de var sammen lenger, men fant dette ut og kontaktet henne via facebook. De var tilogmed forlovet. Det ble selvsagt slutt mellom dem, men ikke før etter babyn var kommet. Han holdt fremdeles på med min venninne, og hun kunne ikke fatte hvor dum hun synes forloveden hans var som ikke skjønte hva han holdt på med.

Nå er min venninne selv gravid med denne idioten av en type og de skal liksom flytte sammen nå i løpet av sommeren/tidlig høsten.

Er det noen som fortjener noe, så må det jo vare gutten. Og i forhold til min "venninne", så håper jeg hun får smake sin egen medisin.

Skrevet

Jeg sa d ikke slik heller da, jeg spurte henne om hun visste at typen var utro? Hun svarte nei, og jeg fortalte henne at han hadde det med meg!!

Sorry sa jeg, men du fortjener å få vite om det!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...