Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Har tenkt til å kjøpe denne idag, men hadde vært greit med litt anbefalinger. Ble anbefalt denne av butikken, siden jeg har kjøpt emmaljunga city crossen som er litt smal i fotenden, og denen dunposen er så lett og myk å forme + at man kan åpne den fra toppen og ikke fra siden. Syntest den virker kjempebra, men er det kanskje noen her med erfaring?
Johanne B Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Har hatt denne til frøkna mi to vintere og er fornøyd med den, kjøpte den lange og dyttet den bare inn i bunnen til å begynne med...har hatt den med i b.hg frem til i våres, nå overtar nye babyen den....
Johanne B Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 http://www.tv2underholdning.no/hjelperdeg/testbasen/article2496889.ece test av vognposer på tv2....
augustbaby:) Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Vi har kjøpt Voksi urban som skal være en veldig bra pose sies det (testvinner fra linken over)..
Gjest Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Nå ble jeg skikkelig skeptisk etter jeg så testen fra tv2 hjelper deg. Jeg hadde så og si bestemt meg for denne posen, men nå har jeg ikke så lyst på den lenger. Må kanskje gå for igloo troller istedet som var testvinneren...
septbaby09 Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Iglo troller skal vi kjøpe, den er også en testvinner, koster 1600 kr tror jeg for den største posen.
Thale'min_Og_Meg Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 Etter å ha jobbet i barnehage må jeg si at jeg hadde bestemt meg for å kjøpe voksi classic. Synes selv den er lettest og best uansett hva den testen mener. Kan også bytte til sommer dyne. Ser mange av de som hadde den i bhg, har arvet og hatt de til flere barn så da har den iallefall tålt vasking opp til flere ganger. Fine er de også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå