Gå til innhold

Fadderuke, hvordan gjør dere andre mødre dette?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Skal på fadderuke neste uke, og jeg gruer meg alt.

Har sett på opplegget, og det er mye festing og det er veldig obligatorisk om man ønsker å bli kjent med andre. Jeg begynner på et studie med mange studenter.

Så da må jeg så å si nesten ordne med barnevakt i 3 dager for å kunne være med på alle aktivitetene, noe jeg ønsker også da..

Er også såå nervøs for at jeg ikke skal bli kjent med noen :-/ :-/

Videoannonse
Annonse
Skrevet

hehe ja har litt av samme problem, men så er jeg også gravid. Men dette er mitt 2.år...så fadderukene er ikke så viktig nå lenger.

Nå var vi en ganske liten klasse, så det var mulig å bli kjent med folk uansett....men du kan jo prøve å være med på noe hvis du klarer å få barnevakt?:)

Vi ble ikke godt kjent i klassen før skolen hadde startet sikkelig fordi vi måtte jobbe i grupper og det er jo da man blir kjent med folk!

ORdner seg:)

Skrevet

Huff, jeg har litt angst her nå for å begynne på universitetet faktisk, men føler at jeg er nødt til å bare gå igjennom det.

Har også dårlig hørsel og det kan gjøre avogtil at jeg har vanskelig for å bli kjent med nye folk, har aldri gått på universitetet før og vet ikke hvordan det fungerer i starten.

Hater tanken på å gå rundt der i gruppen helt alene..haha er egentlig en ganske sosial person av meg:)

Skrevet

Faren kommer til å ha dem for det meste, så ser jeg an hvilke dager jeg kan ha dem likevel. Jeg fikk ikke med fadderuka på den første skolen jeg studerte på pga sykdom, og det resulterte i at alle hadde blitt kjent med hverandre med unntak av meg. Følte meg veldig utenfor og det endte med at jeg ikke orket skolen lenger da jeg ikke har så stor motivasjon for å studere. Altså er det sosiale viktig for at jeg skal ta utdanningen, så derfor prioriterer jeg det slik i fadderuka.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...