Gjest Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg sluttet å amme minsten for noen uker siden, og har nå fått mye kviser og uren hud. Kan dette komme av ammeslutt og er det isåfall noen andre som har hatt d? Og hvor lenge varte det før huden ble normal igjen? Hadde det ikke slik med forrige mann, så her må jeg spør.
♥3nydeligebarn♥ Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 dette har skjedd meg også,har ikke tenkt på at d kan ha en sammenheng.. men har kommet etter jg sluttet å amme jg har kun ammet morran de siste 3 ukene... kan ikke huske om jg har vært sånn m di andre 2 heller var ikke så mye til hjelp,men d er ihvertfall flere av oss
Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Jeg tenkte heller ikke at det kunne være en sammenheng, før noen gjorde meg oppmerksom på det. Og det stemmer for meg også at kvisene kom da jeg begynte å trappe ned på ammingen. Utrolig irriterende, me vi får krysse fingrene for at det gir seg snart.
Piken på landet Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg får endel kviser når jeg er premenstruell, altså hormonbetinget. Når jeg ammet hadde jeg ikke en kvise. Har aldri hatt så fin hud som da. Men med en gang jeg har sluttet, så popper de ut. Er nok ikke usannsynlig at det er noe hormoner som tuller litt med deg i forbindelse med ammeslutt, og er sikkert bare forbigående
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå