~~Sofapoteten~~ Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Skal selge vogna, men den mangler brems. Hva ville dere betalt?
Ksenia & Anjem Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Ingenting. Hadde ikke kjøpt en vogn uten brems
Gjest Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Det går jo an å fikse det da. Hvilken type vogn er det ? duo, kombi, sitty, etc....
Ksenia & Anjem Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 det er godt mulig, men jeg hadde ikke kjøpt en brukt vogn uten brems.
Mage Mi Sa Jo Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 hmm jeg kjøpte simo duo vogn brukt som er en 2006 mod den kjøpte jeg i desember 2008. og betalte da 2000 for den. den er hel og fin og ser ny ut. en2004 model ville jeg ikke solgt for så mye igrunnen og jeg ville anonsert den so sove vogn til bhg ev. men ville faktisk fikset bremsene på den først ellers er den ikke noe attraktiv. jeg ga bort den forige vognen som sovevogn til bhg den var en 2002 model den ga jeg bort i 2007. jeg syntes den var for gammel til å skulle selge den den varhel men litt falmen i fargen på kallesjen så tor ikke dufår så mye for en 5 år gammel vogn serlig når bremsene er ødelagt. se inne på finn.no hva andre tar for tilsvarende vogner.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå