Arya Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Hei, Kanskje noen som kan hjelpe meg?.. jeg har fått så fryktelig ømme bryster. Er på dag 15 i syklusen min, og har testet med CB eggløsningstester siden dag 10. Ikke slått ut på den, men jeg har nå hatt ømme bryster i 3 dager. Kan man få det FØR selve eggløsningen også, og ikke bare etter? skjønner ikkeno jeg.. også tenker jeg at kanskje jeg rett og slett har gått glipp av EL denne mnd
Bringebærmamma 160611 Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Hallo :-) Jeg får hvertfall ømme bryster dagen etter EL, uten unntak. Jeg har tidligere testet med EL-tester, billigtester vel og merke. Jeg kjenner EL, men ønsket å teste i tillegg for å sjekke at jeg faktisk hadde EL, og ikke bare trodde at jeg gjorde det ;-) Jeg opplevde hvertfall at for å treffe med EL-testen måtte jeg teste med 12 times mellomrom for å få en positivt utslag på testen. Om du har fått ømme pupper etter ca dag 12 i syklusen, og at du har erfaring med at du pleier å bli øm i puppene etter EL. Tror jeg du kan regne med at EL har vært der.........men at EL-testen ikke fanget den opp ;-) Lykke til videre ;-D
Arya Skrevet 8. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 8. august 2009 tusen takk for svar. Jeg får nesten bare se videre de neste dagene. Tar også tempen, og den viser at det kan hende at jeg hadde el på dag 11..men det er usikkert. Så kanskje du har rett.. at jeg ikke fanget opp el på testen?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå