Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Jeg tror jeg har hemorider, kan noen fortelle meg hvordan det kjennes ut og hva jeg kan gjøre med det?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Det er vondt! Kan klø, kan blø, kan bare være vondt. Kan kjennes som klumper som kan henge litt ut. Er utposninger på blodårene i endetarmen. Du kan forsiktig prøve å dytte dem inn. Og start med scheriproct rektalsalve som du får reseptfritt på apoteket. Ellers viktig å ikke ha hard mave, for når du presser er det lett å få nye. God bedring!
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 For å bli kvitt disse må du være over-hygenisk en stund. Du må vask klumpene etter hvert dobesøk, helst spyle med dusjhodet for ikke å irritere klumpene for mye. Bruk godt med såpe og vask innunder alle foldene og spyl godt etterpå. Smør på sheriprokt analkrem og gjenta dette for hver dobesøk. Da er du kvitt dem innen en uke. Du kan også prøve å dytte dem inn tilbake i hullet. Da forsvinner de også fortere. Lykke til!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå