zethaline Skrevet 8. august 2009 #1 Skrevet 8. august 2009 Min sønn tisser igjennom bleien hver eneste natt,han får ikke mer drikke enn vanlig og jeg har byttet str på bleiene... Inatt hørte jeg at han tisset i sengen,det var akkurat som han ikke hadde bleie på....skjønner ingenting. Noen som har vært ute for det samme eller har noen tips??
thea - M har gull i gulping Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 kanskje han har får stor bleie??
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Han drar ikke tissefanten sin ut på siden av bleien, eller har hånden oppi når han sovner, så bleien ikke er helt tett..?
zethaline Skrevet 9. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 9. august 2009 Haha,må bare komentere 03.22 ...i noen dager nå så har jeg funnet flere vanndammer rundt om,å kunne ikke forstå hvor det kom ifra.Men det var akkurat det som skjedde,min sønn tisset ut av bleien isteden for i den ;0) Han er stadig nede å drar i tissefanten,kansje han er klar for potte?!Men han har ikke for store bleier;0)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå