fjollefrua Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 har vært totalt hektet på BIM/DIB når de gikk gravide, for så å egentlig gå litt lei alle dumme spørsmål og like dumme svar.... Og deretter komme tilbake ett år etterpå og bli like hektet som man var første gangen??? Og det værste er at nå sitter man stort sett å leser igjennom nesten like mange dumme spørsmål og svar (mange av de spør man jo selv også bare for å ha noe å gjøre) som man gjorde første gangen, og klarer ikke rive seg løs for man må bare vente å se om det snart kommer et nytt innlegg som man kan svare på.... Herregud er det mulig....
Ranveig R Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Av og på, av og på i fem år. BiM, DiB, BaM.
OnlyMe Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Ja, dessverre så må jeg signere denne! Egentlig litt tragisk når jeg tenker på det. Er så mye annet jeg kunne gjort om jeg ikke ble sittende å "henge" her hele kvelden :s
Libido- Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Har vært av og på i 3 år, men er ikke borte så lenge av gangen. men er langt fra så "hekta" som jeg var før. Nå er det bare kjedelig tidsfordriv som regel, før var det fordi jeg syntes det var veldig kjekt =)
fjollefrua Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 bra jeg ikke er alene... Føler meg egentlig litt "nørd" tl tider når jeg sitter her med pc´n i fanget... Kommentar fra gubben "er du babysjuk igjen nå eller".... Hehe...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå