Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Er i uke 18 og ingen tegn til magen enda, kjenner spark og kjenner livmoren godt. Tar det lenger tid før magen hopper frem med førstegangs-gravide?
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #2 Skrevet 8. august 2009 Det bruker å ta lenger tid med førstegangsgravide ja. Det kommer også litt an på kroppsfasong, høyde, vekt og om du har sterke magemuskler. Selv fikk jeg mage tidlig, fordi jeg er knøttliten (under 1,60), og jeg er veldig tynn uten særlige magemuskler )
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 hehe oki, er ca 165 og 55kg og ganske godt trente magemuskler. Så det har vel en del med det å gjøre da HI
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Min ble ikke synlig for alle og enhver før jeg var i uke 30. Er fjerde graviditet. Jordmor sier jeg har stramme bukmuskler.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg er 160, og har normalvekt. Ved første gaviditeten begynte jeg så vidt å se magen selv, da jeg var ca 4 måneder på vei. Bare en liten bulk nederst. Og jeg brukte vanlige jeans da jeg var på kontroll i 5. måned. Men SÅ kom magen;) Og jeg var stor på slutten; brukte magen som bord til middagstallerkenen. Med nr 2 så kom magen med en eneste gang. Den bare poppet ut. Så da følte jeg at jeg var gravid leeeeenge:)
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 kom i uke 20 ca til meg. men så egntlig bare småfeit ut fram til uke 30. hehe
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #7 Skrevet 8. august 2009 jeg er 27 fullførte uker i morgen, har heller ingen mage, er 163høy og normalvektig, men har store sterke muskler som holder den inne enda... det kommer til å si pang over natten så er den her, mente jordmor, fordi på et tidspungt kommer musklene til å gi etter for presset.. men det kunne ta lang tid ennå.. så jeg håper den kommer rundt uke 30:) å være svær i 10 uker er bedre enn i 20! det blir fort tungt nok!
mamman_til _♥♥♥♥♥ Skrevet 8. august 2009 #8 Skrevet 8. august 2009 med førstemann fikk jeg ikke mage før i 6. mnd..
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #9 Skrevet 8. august 2009 Med første hadde jeg ikke synlig mage før i uke 28 Var tynn og trent. Liten er jeg også, knappe 160 cm over bakken.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå