Gå til innhold

Amme bh?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor kjøper dere amme bh jenter? Er det noen som har noen gode anbefalinger? Vet at h&m selger, men noen andre steder?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg kjøpte idag, på Lindex. Der hadde de mange fine :-)

Gjest eelis+guttespire
Skrevet

Jeg var ute og kikka på amme-bh i dag, men fant ingen i noenlunde riktig størrelse. Hvor kjøper dere store amme-bher? Jeg er så smal rundt, men veldig stor i cup-en, så jeg finner ingen som er tilnærmet passelig engang...

Skrevet

Kappahl, kjempefine, med blonder:-) 159,- stk;-)

Skrevet

Jeg var på Babyshop og fikk kjempe god hjelp der. Der har de i store størrelser også. Men de er nok en del dyrere enn de på H&M, opptil 500 kr avhengig av modell (noen var en del billigere og)

Skrevet

takk- tror skal sjekke babyshop. hvis det er god kvalitet?

Skrevet

Jeg vil tro det, men siden dette er første gang jeg har hatt bruk for amme-bh'er så har jeg ikke fått testet de ut ennå. Jeg kjøpte to forskjellige merker (Anita og Bravada hvis jeg ikke husker feil) og det føltes som om kvaliteten var god. Jeg er vanligvis veldig kresen på bh'er og legger en del penger i disse pga store bryst. Jeg følte ikke at jeg kompromisset på kvalitet med disse.

Når det er sagt så kjøpte jeg jo større størrelse enn det jeg har i dag, så veldig vanskelig å få skikkelig overblikk over passform, men det virket solid.

Skrevet

Cubus og Lindex har ammebh'er som er fra 70 (muligens 65) og helt opp i F cup. Mener jeg har sett G også på en av dem. Har i hvertfall funnet 70F. Ta en titt der du.

Jeg sliter med å finne noen, for jeg HATER å ikke ha spiler i BH'en, og det er jo ingen som har det i ammebh'ene som er over DD cup lenger :-( Kommer til å bruke vanlig BH i stede om jeg ikke finner noen med spiler. Det er ikke like behagelig akkurat når jeg ammer, men bedre resten av dagen i hvertfall...

Skrevet

jeg har funnet noen med spiler på H&M.. 149 kr tror jeg.... i bomull. Kjempebeghagelige:) Og fine:)

Skrevet

Jeg har de fra Kappahl. Brukte de for 3 år siden og var kjempefornøyd. Ble så glad da jeg så at de fører akkurat de samme fremdeles.

Skrevet

kjøpte noen ålreite i en topakning på h&m.

men jeg trodde jeg tok i hardt med størrelsen, ved å kjøpe 85c (er vanligvis 70b) - da jeg kom hjem og prøvde bh-ene fant jeg imidlertid ut at de passet akkurat - dvs at med både ammeinnlegg og melk i puppene i tillegg kommer jeg antakelig ikke til å få dem på i det hele tatt! så jeg får heller supplere med noe større etter fødselen, tenker jeg nå.

dæven altså – FOR en rivende utvikling! siden de må ha vokst ganske gradvis har jeg ikke tenkt over at de er blitt SÅ mye større. haha. hvem trenger silikon egentlig? :-p

men ellers er jeg fornøyd med bh-ene. stødig feste og behagelig å ha på.

Skrevet

Har man litt spesielle str i bh, som for eksempel 65f må man på spesial butikker. Jeg kjøper alle mine bh`er på Lalina i Ullevålsveien. De er super flinke og de har masse utvalg. Mange jenter sliter med å finne riktig str. En god bh skal sitte stramt rundt og ikke skli opp på ryggen. Spesielt hvis man har store bryster. Lykke til :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...