Gå til innhold

09.09.09


"belly"

Anbefalte innlegg

Fortsetter under...

Artig dato for knøttet å ha bursdag på da:-D

Deilig å ha en endelig dato for når du har småen i armene! Lykke til!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Gratulerer! Den datoen har vi også fått for KS :))

 

Ikke lenge igjen nå altså. Gleder meg såå til å få tulla vår i armene :)

 

Fikk hele 19 dager før termindato, jeg. Pga komplikasjoner sist er det tryggest å få henne ut tidlig, så hun ikke setter seg fast i mitt skjeve og trange bekken.

 

Er offisielt høygravid nå. Men har følt meg høygravid siden uke 30. Har høyt SF mål.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Oj, 19 dager før......... :)

jeg fikk sistemann 6 uker før termin sist....... Nå blir jeg tatt 10 dager før!

E litt lei no, men det går i grunnen greit.....Øm og sår nedentil, men håpe han helde sej inne til den 9 :) E jo en knall dato da :) He ikkje heilt tida til baby enno, he he litt som må gjerast heime først!!!

 

Lykke til veslemus, vi må "prates" etterpå om kor det he gått

 

Klem

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja, oi, hehe :) Men nå er jeg bekymret for om hun har tenkt seg ut før. Har slitt med falske rier siden fredag. Det roer seg når jeg ligger og hviler, men så fort jeg går, sitter eller står, strammer magen seg, gir meg smerter nedover skamben og vonde murringer i korsrygg. Liker ikke dette, men så lenge det gir seg når jeg hviler har jeg ikke ringt føden. Vurderer å ta en tlf for en sjekk, tilfelle begynnende modning. Kankje jeg kan komme inn og få noe riehemmende middel eller noe.. Hmm..

 

Vil ha henne i magen til den 09.09. Så fin dato som vi har fått! Og minst mulig komplikasjoner er sterkt ønsket denne gang. Så jeg får bare ta tegna og ligge og ta livet helt med ro.

 

Skal i bryllupsmiddag om en time, skal prøve å være der litt, men regner med jeg må hjem fort.. Pustet meg igjennom ca 10 vonde "kynnere" i kirken i sta. Godt det var pause mellom kirken og middagen, så jeg kunne hjemom og slappe av i mellomtiden.

 

Vi snakkes "belly" Spennende :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Annonse

Har det litt på samme måte som du........smerte nedentil og hyppige kynnere, som av og til kan virke som falske rier...men e veldig usikker!!

Over 6 åer sida sist ej gikk gravid, so he gløymt en heil masse :)

 

Ja, 090909 e en dato å "tviholde" på når enn først he fått den:) Skal krysse fingre og tær for oss begge, slik at det går veien :)

 

Håpe bryllupsmiddagen gikk fint og at du fekk kosa dej litt :)

 

Vi snakkes ja :)

 

"Belly"

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • 2 uker senere...

Her utviklet maseriene seg til rier mandagen etter den helga, hvor jeg var i bryllup. Tulla vår kom kl 17.46 den 17.8.09. 6 uker før termindato. Vi er fortsatt på sykehuset. Hun ble født med umodne lunger, ble koblet til oksygen+ flere andre ting. Kommer med fødselshistorie snart.

 

Ho er ei sterk jente og nå får vi snart reise hjem :)

 

Lykke til med datoen, som jenta vår ikke hadde tid til å vente på..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hei veslemus!

 

Gratulerer med vesletulla :)

6 uker før.....samme som min gutt det :) Fint at alt går bra :)

Vi lå på føden i 6 dager den gang.....men han var bra stor, 2856g.

 

Gleder meg til å lese historien :) Og ønsker dere alt godt framover :)

Lillemann er fremdeles på "rett" side av magen her, så satser på datoen ennå ja :)

 

Klem :)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har lagt ut ut historien under 3. trimester.

 

Takk for gratulasjonen :) Masse lykke til! Håer du får gå til den magiske datoen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...