*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Om ikke så mye mer en et døgn er babyen min ikke baby lenger. Nå er det nesten et år siden minsta frøkna mi kom til verden. Hun kom til verden 4 1/2 uke før termin, etter at jeg hadde vært inn og ut av sykehuset med premature rier i fem uker. Kan for mitt liv ikke skjønne hvor dette året er blitt av. Det er jo ikke lenge siden jeg holdt verdens nydligeste jente i armene mine for første gang. Og tro om det kom en gledeståre eller to. Lille frøkna mi kom til verden på bryllupsdagen til "tanta" si(bestevenninen min) ca 11 1/2 time før vigselen skulle begynne i kirka. Hunne kunne ikke ha valgt hverken en bedre eller dårligere dag og komme på. Etter noen timer søvn så var mamma klar for bryllup, var jo forlover så i kirka måtte jeg jo, hehe. Lille søte var kvar på sykehuset med verdens beste farmor, ettersom at hun var prematur. Ellers hadde jeg tatt henne med hjem samme dag. Husker så godt smilene til to stolte storesøstre når de fikk se vesle babysøstern sin for første gang. Ingen annen en dem hadde kunnet vært mer glade, spente eller stolte. De hadde jo fått den søteste babyen i hele verden ifølge dem. Etter fire lange dager kom vi hjem, hjem med en knøttliten baby, en baby som har lært seg å smile, pludre, sitte, krabbe og nesten gå. Hvor har babyen min blitt av. Hun er jo så stor, Har en vilje av stål og klarer alt, men hva skal man gjøre om man skal få med seg alt storesøstrene gjør. Vel vet ikke helt hva jeg ville med dette, men.... Gratulerer så mye med den store dagen den 9:e august jenta mi. Håper du kommer til å kose deg med alle gaver og oppmerksomhet. Og jeg har bakt en kake til bare deg, så kan du kline hvor mye du vil. Hilsen Mamma
*Rutletutt* Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Åhhh...ett-års dagen er spesiell:o) Gratulerer så mye:o)
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Wow, du er tøff som går i bryllup dagen etter fødsel..! Jeg kunne knapt gå på do jeg, hehe;) Gratulerer med dagen som kommer, det er rart hvor fort tiden går ja. Mine er 2 og 3,5 år, men jeg kan ikke helt forstå det heller. Nyfødt hadde vært mer passende, jeg fikk dem jo nettopp!
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 Hehe, ja hadde kunne tenkte meg litt mer en 11 1/2 time å komme meg på, hehe. Men men, måtte jo få med meg vigselen da;) Menslet litt med etterrier og sån i kirka da, huff. Var ikke lett å sitte der fremme og prøve på å holde maska så ingen så at jeg hadde vondt. Helt enig med deg, det er jo akkurat nettopp siden jeg fikk alle tre... og største begynner på skole om 11 dager. Helt utrolig Takk for gratulasjoner
Dotten Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Hei! Nå er det jammen lenge siden sist. Hjelpes. Er det virkelig ett år siden hun kom. Huff og huff. Og vi som liksom skulle komme innom... Fy meg! Har tenkt på dere og spesielt når jeg har kjørt "forbi" på vei nordover! He, he. Hadde vært koselig å sett dere igjen da. Håper alt er bra med dere alle! Kos dere med ett-års dagen, nyt kaken, gaver og alt som hører til! Klem
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Ja ikke sant, tiden flyr som bare det. Tenkte på dere for noen dager siden bare. Alt bra? Hatt en koselig sommer? Dere får kjøre innom neste gang, hehe
Dotten Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Har hatt en fin sommer. Vært bl.a. i Dyreparken og Kaptein Sabeltann show. Det var stort kan du tro. Også fått med oss Hunderfossen, Lilleputthammer og Hafjell Lekeland... Dere da?? Jeg kan sms'e deg neste gang vi skal hjemover, så kan vi jo stikke innom om det passer. Hadde vært koselig. Er jo tross alt ikke store svingen vi må ta av for å komme til dere Ha ei god natt og hilse (selv om de sikkert ikke husker oss). Skravles! PS: Har tittet etter deg her inne og det er først nå jeg har sett deg Trodde du kanskje bare het blueberry eller noe sånt, men det er nok en annen person. Men kult at du er tilbake eller at vi har truffet likt med innloggingen her
Pike 28 ♥alene med 2 søte små♥ Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Ja, synes det var innmari teit av lille troll å velge AKKURAT den natta å komme på! ;-P Nei, den lille jenta har en helt spesiell plass i hjertet mitt! De to store har også sine egne, koselige rom. Men minste er noe helt speseilt siden hun kom på den store dagen min! <3 Og fordi jeg er så heldig og fikk være fadder! Mellomste fordi vi gikk gravide sammen og følte våre små fikk en spesiell kontakt! det ser vi jo nå på de søte turtelduene! Eldste fordi hun var lille sjarmtroll og gledes-sprederen der vi satt med gravide og trøtte kropper! hehe er så utrolig glad i prinsesse-trioen min!! :-D <3<3<3
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå