Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 det er de som skriver inn ekle svar kun for å irritere/såre/plage andre.
Gjest -<<- Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Noen som skriver innlegg om en oppdiktet situasjon utelukkende med det formål å provosere. Á lá "Drittungen holder ikke kjeft selv om jeg denger ham, bør jeg la faren gi ham en omgang også?"
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 En som legger inn innlegg på tull, eller svarer feks tullete el provoserende på andre innlegg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå