Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Forstår virkelig ikke hvorfor hun ikke er mer berømt. Hun synger helt fantastisk, og tar frem flotte viser som nesten er glemt. Dere som liker Herborg Kråkevik, hva annet hører dere på? Musikktips til meg? =)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 hun har da noen irriterende skarre-r'er, har hun ikke? og er vel strengt tatt i litt påtatt eller?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Åh.. herregud.... Kan se for meg at bestemor liker den slags. Jeg hører stort sett på populærmusikk, men har en svært allsidig musikksmak. Unntak er norsk visemusikk og jazz.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 De snakker virkelig slik i Jondal =) Jeg er fra samme område og skarrer like mye. Kjempeflott syns jeg HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Kan virkelig ikke fordra den dama, ikke syns jeg at hun synger noe særlig fint heller.. Men du liker henne kanskje fordi hun er fra samme område som deg? Kanskje ikke så mange "kjendiser" derifra?
Lilli med småtrolla Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Hehe. Da er jeg visst ganske alene om det ser jeg. Jeg syns det er mangen fine gammle viser. Er veldig svak for nostalgi og romantikk. Så det er vel derfor. HI
Lilli med småtrolla Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Haha! Der avslørte jeg visst hvem jeg var. Men ja, det er sikkert litt derfor også 23:42
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Men innrømmer at jeg hørte en del på den første cd'en hennes som kom da snuppa var bittelita. Da var jeg i voggesangsmodus og sang en god del sanger.
Tommage♀♂ Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Nei, de snakker virkelig ikke slik i Jondal. Kjenner ingen som snakker så "skrevet" nynorsk i klare og tydelige ord der. Og ja, hun virker litt påtatt. Litt for mye av det gode liksom.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 greit ho e oppveksen i jondal. men døling blir hu aldri... Prippen lita byfrøken...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #11 Skrevet 7. august 2009 Kan ikke ELSKE noen jeg ikke kjenner jeg, kjendis eller ei.
Ranveig R Skrevet 7. august 2009 #12 Skrevet 7. august 2009 Nei, det er sikkert fleire. Eg er ikkje ein av dei, synest ho syng litt "oppstylta", det blir litt som når folka på NRK-nyhetene les nynorsk, det høyrest slett ikkje naturleg ut.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Elsker er vel et sterkt ord, men d hender jeg hører på henne. Ellers liker jeg vamp(13 humler er en veldig god cd), sigvart dagsland, matti røssland, Bjørn eidsvåg (ikke de nyeste) og Jan Eggum. Når jeg hører på norsk musikk må det ha innhold - en god tekst og fin melodi. Hater musikk som bakgrunnsstøy. Jeg må lytte på musikk jeg- som om jeg ser på en film. He, he er ganske sær på musikkfronten ja. )
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå