Smarties 06.08.09 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Er da bare en dag over termin, den lille har nå i kansje to dager ikke vært fult så aktiv. Kjente spark og slikt hver gang, og da mener jeg hver gang, jeg satt meg ned. Kjent mye utover dagen og kvelden. Nå er det bare litt på morgen og litt på kvelden. Dytter jeg til i magen rører han seg jo. Vet jo det er liten plass inni der nå, men husker jo ikke fra forrige gang. Er vel kansje ikke grunn til bekymring..
A1exandra89 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 tror ikke du har noe grunn til å bekymre deg, blir jo veeldig liten plass inni der, så lenge du kjenner liv hver dag så tror jeg du ikke skal bekymre deg, men om du gjør det så ring jordmor å sjekk:) ikke godt å gå å uroe seg! har 9 dager igjen jeg og jeg kjenner litt liv hver dag, ikke mye men nok som de sier
Gjest Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Er ganske vanlig at de roer seg helt på slutten. Men du skal kjenne liv flere ganger daglig likevel. Prøv et glass isvann og legg deg på rygg i sofaen. Og er du usikker så ringer du føden. De vil heller at vi ringer en gang for mye.
kladde Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Jeg har hatt det på samme måten som deg et par uker nå.. .er nå 38 uker og litt til... mindre bevegelser enn før, men likevel nok til at jeg ikke har fått helt panikk og ringt føden enda. Har hørt at det kan bli roligere på slutten, så håper at det stemmer. Er slitsomt å gå rundt og være småbekymret hele tiden.
s82 Skrevet 8. august 2009 #5 Skrevet 8. august 2009 Jeg også har tenkt sånn idag, er på overtid nå med en dag, jeg vet ikke om det er fordi jeg har fått ett annet fokus. Vil helst ikke gå over jeg pga seteleie, så da kanskje fordi vi er rett og slett mere bekymret og lei??
MiMa09 Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 Hos meg gikk vannet for litt over et døgn siden, har kjent lite liv siden, men har vært på føden to ganger og begge gangene har alt vært fint. De tok til og med ul og sjekket at han koste seg godt inni magen. Det er bare at det er liten plass nå på slutten mente jordmoren. Men det var veldig beroligende for meg å faktisk høre jevn og fin hjertelyd, så ingen dum ide å ringe føden for å komme inn på en sjekk.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå