Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Sender litt fødestøv din vei 13 dager igjen til termin her med nr 3, og er LEI LEI LEI allerede.
Smarties 06.08.09 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 TAKK ) Har ikke vært lei før den siste uka, men har gått å belaget meg på overtid. Var jo slik med de to andre. Noen sir at man skal være ordentlig lei på slutten ;o)
Gjest Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Skal vist være sånn ja. For at man skal bli oppmuntret til å gi litt ekstra når det hele starter. Ja ja ut kommer de uansett til slutt da. Men enda jeg bestemte meg for at jeg skulle kose meg max med magen denne siste gangen så gleder jeg meg virkelig til det er over nå.
Smarties 06.08.09 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2009 Gleder meg sykt mye til å komme inn i mine egne klær ) Det skal bli så godt å komme ut av disse mammabuksene, som bærer preg av at man kun har brukt to forskjellige bukser hele svangerskapet ;o)
s82 Skrevet 8. august 2009 #6 Skrevet 8. august 2009 åååå lei jeg og.. Men nå gir jeg opp snart, mest lei av å prøve alt, kanskje man skulle bare kose seg og slappe av?? hmm det er ike bare bare det heller.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå