Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er 14 uker på vei med nr 2, og denne graviditeten er fullstendig annerledes enn når jeg skulle ha nr 1. Med førstemann var jeg skikkelig hormonell på alle måter, sovnet overalt, kastet opp hele døgnet og drømte ekstremt mye. Det ble jente. Denne gangen merker jeg ikke det hormonelle, har kastet opp kun to ganger, er bare litt trett og drømmer ingenting spesielt. Hva skjer? Kan det være guttetegn? Eller kan man bare ha så vidt forskjellige svangerskap?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

det kan jo hende! i forrige svangerskap var jeg i god form, trodde jeg var litt kvalm men du verden hvor feil jeg tok...denne gangen var jeg superkvalm, spydde ikke men var døds-uggen døgnet rundt i fjorten uker, kjempeslitsomt! var litt trøtt sist men denne gangen er jeg på gråten av trøtthet... hadde det OK mellom uke 14 og 24, men nå er jeg i uke 26 og har vært beintrøtt igjen i to uker...håper det ikke skal vare helt til fødselen, men skjønner at det godt kan hende!

sist ble det en gutt, denne gangen sa legen at det er 90% sikkert at det er en jente men han kunne ikke se ordentlig. så hvis det stemmer så har jeg jo hatt to veldig forskjellige svangerskap, med to forskjellige resultater! :)

og da håper jeg inderlig på en gutt til neste gang, hehe...

Skrevet

Hehe, ja man har ikke opplevd kvalme og tretthet før man har hatt et skikkelig jentesvangerskap!

Hadde jo vært stas med gutt :D Og takket være deg har jeg nå litt nytt håp :)

Får håpe du får en bedre avslutning...

Skrevet

hahaha jo takk for det! så håper jeg du får gutten din også. :)

(joda, vet det, samme det så lenge ungen er frisk osv....! hehe.)

Skrevet

Ja, du kan fint ha så foskjellige svangerskap. Kjenner ei som har tre jenter, og hun trodde gutt de to siste gangene, fordi alle graviditetene var så forskjellige...

Skrevet

Jo selvfølgelig , greit om den ikke har tre armer ;D hehe :)

Skrevet

Jeg er nå i svangerskap nr 2 og venter en ny gutt, selv om svangerskapene mine har vært helt, helt forskjellige... Første gangen var jeg fryktelig kvalm fra uke 4 til uke 14, denne gangen ingen kvalme, bare veldig trøtt og sliten i starten og blir veldig fort tappet for energi fremdeles. Har ikke kjent meg gravid i det hele tatt omtrent denne gangen, før magen begynte å komme og lillegutt romsterer rundt i magen. Første gangen var liksom graviditetsfølelsen der med det samme. Veldig forskjellige svangerskap som resulterer i to gutter:)

Skrevet

Greit å høre :) Skjønner at jeg bare får ha is i magen og vente på ultralyden! :D

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...