Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg har vært aleine mamma i 6 år, nå har jeg blitt gravid igjen. Problemet er at jeg er gravid med pappaen til datteren min. Vi hadde ikke sex mere enn en gang jo, jeg kjønner ikke hvorfor jeg har blitt gravid. Har vært singel i 6 år og har aldri hatt sex med andre. Men når jeg hadde sex så ble det med han. Vet ikke hvordan det kjedde, men det kjedde. Hva burde jeg gjøre??
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 For det første: Gratulerer! Å få barn er det BESTE i verden synes jeg :-) For det andre: Pris deg lykkelig for at du har samme far til dine snart to barn. Mye mer praktisk, og de er "ekte" søsken som vil ha glede av hverandre resten av livet. (Ingen fare for at de mister kontakten om du og barnefar går hvert til sitt, som når man har forskjellige fedre til barna). Ser ikke helt det store problemet jeg:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Lære deg å skrive ORDENTLIG først!!! Så burde du jo selvfølgelig glede deg over at dine to barn får samme far, så du slipper å fremstå som en flyfille med "4 forskjellige fedre til alle dine 4 fremtidlige barn"...! Nok av dem!! Tipser.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Takk for svar Men er ikke det ulovlig å ha sex med barnefar når man mottar støtte fra staten, jeg har hørt noe sånt. Håper ikke det er slik fordi jeg har ikke lyst til å være sammen med han.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Følg magefølelsen din. Et barn er alltid en gave, men det er heller ingen skam å ta abort dersom det er det riktige for deg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå