gutt060606&jente010110 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 e i 20 uke, og kvalmen e enda ikke over....nå har eg nettopp kasta opp som en tulling...og d gir seg ikke!!eg orke ikke mer!!!eg e svimmel og utrolig sliten nå....og nå må eg gå å kaste opp igjen!!!eg vil ikke!!!noen råd mot dette???
Gjest Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Jeg vet godt hvordan du har det! Var sånn med førstemann. Det som hjalp for meg var homøopat, fikk piller og nåler. Etter et par uker kunne jeg spise litt og resten gikk seg til etterhvert. Men hvis du ikke har vært hos legen burde du ta deg en tur. Det er aktuelt å bli lagt inn for å få i seg litt næring. Det måtte jeg, var faktisk litt deilig...
ellenle Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Hei! Har også spydd helt frem til nå, men fikk ENDELIG en løsning: STEMITI(L) av gyn., som har jobbet med gravide i 20 år. Han viste meg at det kunne brukes av gravide, og skadet ikke fosteret. Hjalp veldig for meg, og jeg hadde prøvd alt. Er fortsatt litt kvalm, men kan ikke sammenlignes! Håper du kan få det... Lykke til -føler skikkelig med deg!
The Bad Gal Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Usj, ikke noe særlig:-( Var også slik det mest av første svangerskapet(100% sykemld), aldri en kvalmefri dag før den dagen jeg fødte. Paaarty! For meg funka det kun å spise ofte, gjerne spise meg stappmett, det stagga kvalmen noe. Grei å ha noe å spy opp, magesyre er ikke noe sus. Denne gangen har det vært noe bedre, men enda kvalm daglig og spyr innimellom. Ikke så greit når man har småbarn som man skal ta seg av samtidig. Du må nesten bare prøve deg frem med ulike ting, plutselig finner du noe som funker/lindrer litt.
gutt060606&jente010110 Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 takk for svar=) har prøvd d meste her og ...men virker ikke så godt, så må nok ta en prat m legen etter helga=) hadde ikke slike problemer m førstemann,...da ble eg bare kvalm da eg var sliten...i går kasta eg så mye opp at eg fikk voldsomme kramper i magen, svetta og ble svimmel...ikke så kjekt!!
n74 Skrevet 9. august 2009 #6 Skrevet 9. august 2009 legen tipset meg om å bruke postafen som er reisesyketablett. Tar en på kvelden og det holder i et døgn. Jeg har valgt å stole på legen at dette ikke skader barnet. Har gjort underverker for meg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå