cecilie stolt mamma :) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 er gravid i uke seks og har den siste uken hatt litt sånn brunaktig utflod er det normalt eller?? husker ikke at jeg hadde det sånn sist jeg gikk gravid.. glemmer fort
Molait Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 brunt er ok, friskt blod skal man være obs på. Er "grunnreglen" legen sa til meg. Er ganske vanlig med llitt brunlig utflod. Eller ikke vanlig kanskje, men ikke uvanlig.
cecilie stolt mamma :) Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 tusen takk for at du tok deg tid og svarte meg )
¤¤ alexine ¤¤ Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Jeg har blødd helt frisk blod noen dager i dette svangerskapet. Dagene etter hadde jeg det samme som du forklarer, og det var vist helt normalt sa legen min. Mye man kan bli stressa for når man går gravid gitt, kan ikke huske at jeg var så nervøs for alt sist...
cecilie stolt mamma :) Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 enig med deg der, kan ikke huske at e var så nervøs sist jeg heller, men det var vel fordi en egentlig ikke viste så veldig mye om hvordan ting var og skulle være, og no vet vi alt - iallefall nesten.. men det er bedre og sjekke en gang for mye enn ikke. er du langt på vei??
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå