Gå til innhold

Deilig med solskinn og varme i lufta igjen:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Så var sommeren heldigvis ikke helt over alikevel, selv om det føltes mer som høst en periode her på østlandet:)

Idag har det vært helt fantastisk og da brukte jeg likesågodt morgen og formiddag til å shine og rydde og vaske alt som trengtes:) Frem med puter og hagetekstiler, investerte i ny uteduk siden vi skal ha langbord med reker og hvitvin imorgen, og feire sambo som har bursdag i dag:)

Hatt to nieser på overnatting og vi har kost oss med Saltkråkan og fniseskravling, herlig herlig:) Det er en sann glede å ha et nært forhold til de flotte jentene:)

Middag hos bror og vin og skravlings, for så å komme hjem til litt skravlings med de hyggelige naboene våre. Dusj og stupe i nyvasket sengetøy. I feel lucky today:-))

Ønsker dere en god helg videre og holder en knapp på at sola skinner på dere der ute:-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Her har også solen strålet i dag:-)

Det var 6 barn på det meste i bassenget som står på den nye terrassen:-)

Og med foreldrene til barna har vi drukket hvitvin og fått skryt av nybygd terrasse. Han kan mer enn bare å ta telefonen han mannen min:-)

Og jeg skal aldri klage på varmt vær, for sist jeg gjorde det regnet det i 4 uker etterpå:-DD

Fin helg og god bursdag til samboer, både i dag og i morgen.

Skrevet

Tusen takk og god helg i solen til dere også:)

Må være fantastisk med en handyman, det er noe jeg har uprøvd her i livet;-D Men har heldigvis en bror som har kommet til unnsetning i alle år:-)

Kan jo ikke forlange alt av en stakkars mann heller da, og greit å være litt handywoman da vet du:-))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...