Jentebaby-september=) Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Det har som regel kommet på nattan. Men i dag har det begynt allerede nå... Det er skikkelig ubehagelig å noen ganger vil jeg bare skrike.. Det kommer litt forskjellige steder, men som regel rett under magen og rett under trusekanten.. og litt på sidene nede på magen.. å noen ganger midt på magen.. Vet ikke hvordan jeg skal beskrive det.. Det er akkurat som det kommer ett slags press.. Kan det være rier? Eller kan det være noe som er galt? Er i uke 35, og førstegangs.... ( Men det er ingen som tror jeg går helt til termindatoen pga magen har lagt seg så langt ned og jeg er blitt så svær. )
Heidi <3 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 akkurat sånn har jeg å.. førstegangs jeg å.. noen som veit?? uke 37 her..
s82 Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Hei. Det er ikke kynnere da jenter? Hvis magen strammer seg og blir veldig hard? Livmoren trener hele tiden på fødsel, og noen kjenner det bedre enn andre... Spes mot siste del av svangerskapet..
gutt06&09 Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 Høres ut som at det er babyen som presser seg nedover i bekkenet:-) Er veldig vondt og kjennes litt ut som det river noe innmari i området rundt trusekanten og nederst i magen. Nesten som sterke stikke-menssmerter på enkelte steder? Rier/kynnere tar mere tak og stopper igjen like brått som de kom. Hvis magen har lagt seg litt ned tyder det jo på at babyen er på god vei ned i bekkenet og såkalt "fester hodet". De kan ligge sånn i ukesvis enda.. Min lå "festet" i nesten 5 uker, var mye vondt når han rørte på seg etc:-/ Du skal selvfølgelig være obs på hvis det presser noe veeldig, kan jo selvfølgelig hende noe er på gang:-) Alle disse vondtene som følger med føles og oppleves forskjellig for alle og vi har alle ulike smerteterskeler. Hvis du er engstelig ville jeg tatt en telefon.
Jentebaby-september=) Skrevet 8. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 8. august 2009 Tusen takk for svar=) Da tror jeg det er babyen som presser seg nedover^^
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå