petrapjusk Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Vi skal gifte oss i februar og jeg trenger noen ideer til farger på blomster osv... Ser for meg at vi har en farge som skal gå igjen i invitasjoner, bordkort og blomster.
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #2 Skrevet 16. august 2009 februar er jo en kald måned da... hva med isblå, og hvit?
Linsy&snart 2prinsesser Skrevet 16. august 2009 #3 Skrevet 16. august 2009 I. o. m at det er ett vinterbryllup ville jeg personlig satset på varme farger. Gjerne gull, syrinfarget, og forskjellige duse ton-ton svake lillafarger..... Se bare på bakfargen til både Mammahuset.no og Svangerskapet Hvitt er det nok av både i duker og utendørs. Dette var bare min lille mening... Lykke til!
Anonym bruker Skrevet 16. august 2009 #4 Skrevet 16. august 2009 Vanskelig å si. Er mye pent å velge i mellom da. Hva med: - Offwhite/hvit, blå og sølv. - Offwhite/hvit, lilla og sølv - Offwhite/hvit,rød og gull ( røde roser) Tips til invitasjoner og bordkort: ta en titt på denne linken: www.kortslottet.blogspot.com Masse lykke til!
petrapjusk Skrevet 16. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 16. august 2009 Takk for gode tips:-) Tror nok kanskje det blir blått og sølv, ellers er det ingen dum idè med rødt og gull. Fint med røde roser feks! Tenk den flotte kontrasten på bilder ute i snøen! Jeg får bare tenke videre...Ikke lett dette her...
meg og mine <3 Skrevet 17. august 2009 #6 Skrevet 17. august 2009 Vi gifter oss i februar 2011, vi skal ha hvit og sølv som hovedfargene også lilla som detaljfarge for å få litt mer varme og fargespill.
Mjølkekua Skrevet 21. august 2009 #7 Skrevet 21. august 2009 Sjekk ut denne siden: http://www.stylemepretty.com/category/wedding-resources/wedding-color-palettes/ eller bare se hvordan andre har organisert sitt bryllup ved å se på hovedsiden www.stylemepretty.com Jeg ville absolutt valgt noe "kjølig", som sølv, grålilla, hvitt og "diamanter/iskrystaller" og heller gått for MASSE stearinlys for å skape varme og stemning. Feks hvite duker med grålilla løper, titalls hvite stearinlys i gjennomsiktige glass, pyntet med "diamanter/strass)". Blomster i ulike kjølige lillatoner og hvittoner som feks hortenisa, syrin og pioner i små vaser. Det er min smak da :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå