signe maten Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 noen har bare så altfor mye! Og ser på alt, til og med hverdagslige oppgaver, som konkurranser. Her er det svigerbestemor(?) som innehar litt vel mye konkurranseinnstingt. Og den sangen med strofen "anything you can do, I can do better" ringer i ørene mine hver gang jeg forteller om noe jeg har gjort. Har jeg stekt kjøttkaker en dag har hun stekt til hele familien den neste. Har jeg vasket vinduer har hun vasket fler. Har jeg strikket ett par tøfler har hun strikket tre. Har jeg brukt kort tid på noe så har hun gjort det raskere. Hun bryr seg ikke så mye om kvaliteten bare hun har gjort det raskere og i sine øyne bedre. Jeg lurer på om hun streber etter å være ung - å tror at hun henger med ved å vise at hun kan gjøre alt jeg/vi "unge" i familien gjør ganger 3. Hun kjøper til og med klær på samme sted som barnebarnet på 14 Hun har heldigvis vett på å ikke ta det mest trendy og fjortis prega klærne - men det syns allikevel.. De fleste gangene klarer jeg å overse konkurranseinnstingtet hennes. Andre ganger, som idag, irriterer det meg grønn. Hehe... Greit å bli ferdig med det her, isteden for å ta det ut på henne.. Så har dere fått litt kunnskap om min flinke svigerbestemor også
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå