Gjest Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 den ene protesen min er blitt ødelagt. nå vil jeg bare ha de ut begge to og aldri mer. men jeg lurer på. dere som har hatt silikon og tatt de ut. hvordan så de ut etterpå? jeg ammet i 4,5mnd før det gikk helt skeis. det er nå 2,5mnd siden jeg sluttet. puppene har enda litt hud til overs. vet de blir flate, men er det sjans for at huden kan trekke seg sammen? jeg er 22 år. røyker ikke, drikker ikke. så jeg vil tro at huden min har godt med collagen (heter det det)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 dytter dette innlegget. Skal gjøre det samme selv så lurer fælt. Skriv gjerne om det var vondt å få det fjernet og kunne du løfte f eks babyen kort tid etter? Gjøres det i lokalbedøvelse? Sorry at jeg tar over tråden men er nysgjerrig:)
Gjest Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 ikke noe problem. godt du tilføyde de spørsmålene off.. gruer meg til etterpå. da jeg tok silikonen måtte jeg jo ligge helt stille i 3 dager. jeg kan jo ikke det nå :S så sa legen jeg måtte ligge på sykehuset over natta når silikonen tas ut. håper du på narkose eller lokalbedøvelse?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg ser ikke for meg det som noe stort inngrep egentlig, derfor tenker jeg lokalbedøvelse er greit. Tror det er mye mindre vondt å ta det ut uten at jeg vet det sikkert. Hvorfor må du ligge over natta?
Gjest Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 visst jeg måtte drenere pga blødning visstnok. så det er jo ikke helt sikkert, men han mente at sjansen var større for det enn noe annet. mye har du lagt inn?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 255ml. Er det sånn at man må slutte å amme 3 mnd før eller?
Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 jeg har 260ml. det vet jeg ikke noe om. ammer du enda? kommer til å få de sinnsyke skvettlappene det gruer jeg meg til, men jeg gleder meg til å bli kvitt det himla styret. så kan jeg amme nestemann i ro og mak. fikk jo brystbetennelse HELE tiden pga den teite silikonen
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #10 Skrevet 8. august 2009 Til pass for deg når du er så forfengelig at du ikke kan vente med slikt til etter du har fått barn. Håper du får mega hengepupper!!!
Gjest Skrevet 8. august 2009 #11 Skrevet 8. august 2009 hehehehe skikkelig vrengte bukselummer som denger meg i trynet når jeg løper ned trapper hehe.. typen foreslo at jeg bare kunne knytte dem så de ikke hang så veldig.. bare brette de sammen oppi BHen.. mange bra tips.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå