Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Måtte ha underskrift av bf når meg og ungen flyttet for oss selv. hvis jeg flytter igjen må jeg igjen ha underskrift av bf? (vi har delt foreldreansvar men jeg har hovedomsorg for barnet nå) noen som vet?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Så lenge du har hovedomsorgen behøver du ikke hans underskrift på flyttemeldingen, men mulig du må dokumentere det ved å legge ved samværsavtale el.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Du trenger hans underskrift for å flytte fra ham med ungen. Du trenger ikke underskriften hans for å flytte nå når du ikke bor med ham. Det er kun når en flytter ut av felles bosted, og tar barnet med derfra:) Nå kan du flytte fra Lindesnes til Nordkapp uten at han har noe han skulle sagt. Men du kan ikke flytte utenlands uten hans underskrift.
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #4 Skrevet 8. august 2009 strålende! endelig noe positivt! tusentakk for svar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå