Gå til innhold

bruker dere parfyme daglig?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg sluttet å bruke parfyme med en gang jeg ble gravid, og har ikke begynt igjen med det. Klarer ikke å bruke parfyme når jeg har baby i huset, synes babyen skal få lukte "mammalukt" og ikke parfyme. Bruker det sånn innimellom, men klarer meg helt fint uten i det daglige.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

ja, jeg bruker parfyme hver dag. Min lille luksus i hverdagen:) Ikke mye da, og jeg brukte det ikke da jeg hadde nyfødt i hus.

Skrevet

Jeg bruker Clean - shower fresh til daglig! Den er kjempegod! Lukter friskt og nydusjet:)

Skrevet

Ja, jeg er litt avhengig av en lite dæsj parfyme hver dag. Dobbel dose på fest/selskap o.l (2 spruter i steden for en)

Når jeg er gravid bruker jeg kun parfyme på jobb/offentlig (ikke hjemme) rett og slett fordi jeg ikke "tåler" lukta like godt....

Skrevet

Bruker hver dag,og om barna skulle trodd at mamma er synonymt med Dolce Gabbana fra fødselen av, så er det helt greit for meg:-)!

Skrevet

Jepp, hver dag, men ikke når jeg har dagvakt, da sprayer jeg meg etter jobb. ;o)

Skrevet

Nei. Berre viss eg skal noko spesielt. Har aldri brukt parfyme dagleg.

Skrevet

Jepp, jeg elsker parfymer. ELSKER!

Når jeg hadde nyfødte i hus tok jeg kanskje en liiiten dæsj på håndleddet da. Vil ikke at mini skal ligge med ansiktet i halsgropen på meg å gni seg inn i parfyme.

Skrevet

Nei, veldig sjeldent. Og jeg blir skikkelig dårlig av de som bruker mye sterk/tung parfyme. Så dårlig at noen ganger tenker jeg at det burde bli regler mot det på samme måte som røyking! ;) I allefall et lite kurs i "hvordan bruke parfyme" - tung/sterk parfyme skal man IKKE bruke så mye av som en lettere/frisk parfyme.

Også liker jeg ikke gutter (som min bror) som man lukter kommer på ti meters avstand. Ellers er parfyme helt greit det altså - bare det ikke blir for mye :)

Skrevet

Nei, bare innimellom. og selv om jeg har baby i hus.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...