plastblomst♀♂♂ Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Jeg sluttet å bruke parfyme med en gang jeg ble gravid, og har ikke begynt igjen med det. Klarer ikke å bruke parfyme når jeg har baby i huset, synes babyen skal få lukte "mammalukt" og ikke parfyme. Bruker det sånn innimellom, men klarer meg helt fint uten i det daglige.
Lykke ♥gutt05 & jente08♥ Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 ja, jeg bruker parfyme hver dag. Min lille luksus i hverdagen:) Ikke mye da, og jeg brukte det ikke da jeg hadde nyfødt i hus.
Mamma'n til gutta boys™ Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Jeg bruker Clean - shower fresh til daglig! Den er kjempegod! Lukter friskt og nydusjet:)
solfrøken-♂♂♂ Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Ja, jeg er litt avhengig av en lite dæsj parfyme hver dag. Dobbel dose på fest/selskap o.l (2 spruter i steden for en) Når jeg er gravid bruker jeg kun parfyme på jobb/offentlig (ikke hjemme) rett og slett fordi jeg ikke "tåler" lukta like godt....
OsloMor Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Bruker hver dag,og om barna skulle trodd at mamma er synonymt med Dolce Gabbana fra fødselen av, så er det helt greit for meg:-)!
Mille** Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Jepp, hver dag, men ikke når jeg har dagvakt, da sprayer jeg meg etter jobb. ;o)
Ranveig R Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Nei. Berre viss eg skal noko spesielt. Har aldri brukt parfyme dagleg.
Gjest Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Jepp, jeg elsker parfymer. ELSKER! Når jeg hadde nyfødte i hus tok jeg kanskje en liiiten dæsj på håndleddet da. Vil ikke at mini skal ligge med ansiktet i halsgropen på meg å gni seg inn i parfyme.
signe maten Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Nei, veldig sjeldent. Og jeg blir skikkelig dårlig av de som bruker mye sterk/tung parfyme. Så dårlig at noen ganger tenker jeg at det burde bli regler mot det på samme måte som røyking! I allefall et lite kurs i "hvordan bruke parfyme" - tung/sterk parfyme skal man IKKE bruke så mye av som en lettere/frisk parfyme. Også liker jeg ikke gutter (som min bror) som man lukter kommer på ti meters avstand. Ellers er parfyme helt greit det altså - bare det ikke blir for mye
♥ Miss Fat ™ ♂ + ♀ Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Nei, bare innimellom. og selv om jeg har baby i hus.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå