Gå til innhold

16 uker på vei, blødning


Anonym bruker

Anbefalte innlegg

Er 16 uker i morgen, og oppdaget for halvannen time siden at jeg blør. Er som begynnelsen/slutten av menstruasjonen - brunt utflod på en måte.

Snakket med legevakten og de mente det ikke var noe farlig siden jeg ikke har vondt i magen og fordi blødningene ikke er kraftige.

 

Er det noen som har opplevd dette i andre trimester?

 

Er litt beroliget etter samtale med legevakten, men kjenner at jeg ikke har det noe kjekt nå..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fortsetter under...

Hei

 

Jeg blødde ganske mye i uke 16 selv, men kun en dag.. Jeg hadde friskt blod.. Kjenner følelsen din, jeg reiste til legevakta og der fant de hjertelyden :) Man blir fort veldig urolig så jeg krevde at de sendt meg på UL, og der var alt bra.. De mente det bare var noen blodkar som hadde gått..

 

Ta kontakt med fastlegen din i morgen hvis du er urolig.. Ikke noe koselig å gå rundt bekymret..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg ville tatt kontakt med legevakta og krevd en UL :)

Sist jeg var gravid fant jeg ut at jeg hadde mistet i uke 8. Uten at jeg hadde merket noe. Fant det ut da jeg var 16 uker, ved at jeg hadde de samme små blødningene som deg. Men jeg hadde smerter i magen... jeg også ringte sykehuset, og de sa det hørtes helt normalt ut.. Noe det altså ikke var:/ Så få sjekket det, er ikke noe særlig å gå og tenke..

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...