MammanTilEmma❤ Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 har dem siste timene vært øm/stel i underlivet, jør vondt å gå å sitt oppreist.. noen som har peiling på hvorfor det er sånn?
Tyren78-09+12 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 hehe..sånn var jeg også en periode mens jeg jobba(står og går hele dagen på jobb). Skikkelig slitsomt..det var allerede før uke 24. Forsvant når jeg ble sykmeldt i uke 24 og slapp å stå/gå hele dagen. Vet ikke hvorfor det er sånn..prøvde å forklare det til legen, men tror ikke han forsto hva jeg mente helt..hehe. Men var pga kynnere jeg ble sykmeldt altså.. Håper det går over hos deg også!
MammanTilEmma❤ Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 rart det er sånn til meg da, for idag har jeg ikke jort en ting, bare slappet av å tatt det med ro:-) men håper nå det roer seg snart..
Shiny84 Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 er jo ikke rart at man blit øm og støl når man har ca 3 kg trykk nedover hele tiden, ungen graver seg jo lenger og lenger ned..
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå