Gå til innhold

disse nymotens data ordene :S


Anbefalte innlegg

Skrevet

Hva i all verden betyr "Å DIII" i en humoristisk sammenheng??

 

er mange flere som jeg selvasgt ikke kommer på nå..

 

Er det noen av dere som har ord dere gjerne vil ha forklaringer på, kom med dem her!! :D

Videoannonse
Annonse
Skrevet

har alltid lurt på "noob" eller hvordan det skrives...hva i alle dager er det???

Skrevet

Det vet jeg faktisk :D

Noob betyr at du er nybegynner i noe.. ;)

Skrevet

"Å DIII" = "oh. *die*". .. som i at man dør av latter eller dør av at man ikke "tok den"...

 

Noob, eller newbie (new = noo, bie = B) er nybegynner

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...