Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hva i all verden betyr "Å DIII" i en humoristisk sammenheng?? er mange flere som jeg selvasgt ikke kommer på nå.. Er det noen av dere som har ord dere gjerne vil ha forklaringer på, kom med dem her!!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 har alltid lurt på "noob" eller hvordan det skrives...hva i alle dager er det???
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Det vet jeg faktisk Noob betyr at du er nybegynner i noe..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 "Å DIII" = "oh. *die*". .. som i at man dør av latter eller dør av at man ikke "tok den"... Noob, eller newbie (new = noo, bie = er nybegynner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå