Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 De siste ukene har det kommet blodig utflod etter sex. Trodde i starten at dette var daglige blødninger, "uten grunn", og ble naturlig nok litt bekymret.... men innså etterhvert at de alltid kom like etter vi hadde hatt sex. Er dette vanlig? Og isåfall: hvorfor skjer det?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Nei. Men det er vanlig om man har f.eks celleforandringer (og muligens sexsuelle overførbare sykdommer). Derfor er det lurt at du tar deg en tur til lege for å ta en GU.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Seriøst? Syns jeg kan huske å ha hørt eller lest at det kan være vanlig å få blodig utflod når man er gravid, pga sårbare slimhinner (eller noe sånt), og at dette ofte skjer etter sex...? Seksuelt overførbare sykdommer er utelukket.. men med celleforandringer, mener du da kreft?!?? :-S HI
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Jeg hadde det sånn tidlig i svangerskapet. Var ingen sykdommer eller celleforandringer der.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Var litt plaget med det før. Var verken graviditet, sykdom el kreft!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 når du er gravid er det helt vanlig at du blør etter sex. eller under sex. jeg gjorde det ihvertfall. kommer av at skjeden er mer sårbar enn vanlig når du ikke er gravid. men hvis du blør uten å ha hatt sex kan det være lurt å få sjekket dette.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 ser den ene setningen kanskje ble litt feil. det jeg mente var at skjeden er mer sårbar nå når du er gravid.... derfor blør du lettere også. ingenting å bekymre seg for ihvertfall...
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Nei ikke kreft. men celleforandringer. Alle burde gå regelmessig og sjekke seg for det. Slik at det ikke får utvikle seg til kreft :-) (Det tar foresten veldig mange år, så ikke vær redd) Men er greit å sjekke det opp og muligens få behandling om det er mye forandringer. Men som de andre her sier også, graviditet er også en mulighet?
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå