Gå til innhold

Mensen allerede?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg var så h"eldig" å fikk tilbake mensen 5 og en halv uke etter fødsel. Det rare er at jeg ikke har menssmerter, noe jeg var plaget av før. Nå kjenner jeg ingenting. I tillegg så blør jeg noe helt vanvittig mye. Blør gjennom tampongen etter bare en halvtime.... Er det sånn at mensen kan forandre seg veldig etter at man har født? Renselsen varte bare 2 uker, og etter det så har jeg ikke blødd noe som helst.. så det kan jo ikke være den..

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ja, mine menssmerter endret seg fra å vare en dag med STERKE smerter, til å vare fra ca eggløsning til mensen med mer influensafølelser og vann i kroppen........

Blødingene mine er omtrent like, da.....

Skrevet

sånn er det for meg også... Jeg fikk igjen mensen på dagen 3 mndr etter fødsel så tok litt lenger tid enn for deg da, men.. smertene er borte her også... til gjengjeld blør jeg nå MYE.. Jeg har alltid bare blødd tre-fire dager, og ganske lite.. Nå var det virkelig masse blod i en full uke... blah... men tar heller det en smertene da!.. Vet ikke om det vil holde seg sånn jeg... Noen andre som har erfaring`?

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...