Gå til innhold

Mange med Voksi pose her?


Anbefalte innlegg

Skrevet

Fornøyd?

Og hvor lenge kan barnet bruke denne?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg er veldig fornøyd :) Har bare brukt den en vinter, vet ikke hvor lenge den kan brukes..

Skrevet

Veldig fornøyd her og. Har brukt den til 4 stk, fra nyfødt til 2-3 år, i vogn og pulk.

 

Liker spes godt at man får snørt den så godt oppe. Blir nesten som et "rede". Lunt og godt i vinterkulda når de er helt små.

Får trukket den godt opp over skuldrene på litt større når de sitter feks i vind.

Skrevet

Den tar mye plass i vogna. Jeg har "vanlig"Brio vogn, har aldri blitt trangt. Men kan sikkert bli det i ei smal og lita vogn, med en unge på 1,5-2 år

Skrevet

Kjempefornøyd. Brukte den fra nyfødt til tullemor sluttet med dagsoving - da var hun to.

Nå blir den tatt fram igjen til lillebror når høsten setter inn. Vet han vil få det deilig nedi der!

Skrevet

Vi har Voksi Classic og har brukt den 2 vintre, satser på å bruke den til vinteren også.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...