Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hei. Hvordan lages bassenget? Er det bare til å skjære et "hull" i midten av kaken og fylle det med gelè? Jeg syns det virker så vanskelig å få til dette uten å ødelegge kaken langs kanten av "bassenget". Eller er det meningen at man skal skjære kanten av kaken, og sette det som et "gjærde" oppå kaken, slik at det blir høyere??
LadyLuck & Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 http://www.ica.no/FrontServlet?s=mat_inspirasjon&state=recept&receptid=69352&receptname=Bassengkake
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 takk for svar! Det er den oppskriften jeg har funnet, men jeg forstår ikke hvordan det skal lages likevel.. hehe.. jeg forstår det bare ikke. Jeg er litt treg med å forstå ting i ammetåka.. Det står at man skal skjære en rund kake, og ta kakekrem oppå den runde kaken. Skal det være krem under bassenget?? Eller skal den runde kaken være en kake utenom?? Kan du forklare dette med andre ord til meg?? hehe.. HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå