Carrie1 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Heisann! Har såvidt snakket med deg om dette før, men saken er at nå har jeg begynt med hvetegress, og brukt det et par mnd. Skal prøve pergo-kur neste syklus, og lurer da p om jeg bør kutte ut hvetegress? Og evnt hvor lenge, og hvor langt i forveien før jeg starter med pergo? tablettene tas jo bare over få dager, men virkningen er jo over 2 sykluser.
Tryne_ nr.3 på vei Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Heisann. Jeg hadde nok sluttet med hvetegresset da. Det kan jo være med å senke FSH verdien og i og med at man får FSH tilførst så er det nok sikkert ikke så lurt å ta det. jeg hadde uansett sluttet for å være på sikkresiden. jeg hadde tatt hvetegresset frem til syklusen hvor jeg skulle begynnte med pergotime. Så hadde jeg hatt pause i de to neste syklusene. Synes det er bra at du har fått tatt det i noen mnd på forhand. du må ha masse lykke til, håper du lykkes:) PS: jeg fikk første jenta mi i FØRSTE pause mnd med pergotime;)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå