4skatter Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Takket være mitt utdrikningslag så har forloveren min blitt kjent med venninnene mine... og jeg er nå utelatt... har jeg rett til å bli skuffet og lei meg? Før var hun alltid sammen med meg, og nå har hun ikke ringt meg på mange uker... siden bryllupet... Men hun farter rundt med venninnene mine dag ut og dag inn... Lei meg..
rl84 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Ja, eg hadde nok blitt litt skuffa å lei meg vertfall.. huff..
Lille my ;) Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Ja, da hadde jeg også blitt lei meg Syns det virker litt rart. Koselig at de har blitt godt kjent, men de burde jo absolutt inkludere deg med når de finner på noe..
Supermamm Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Det virker jo veldig spesielt. Har dere vært gode venninner lenge? Hva synes de andre venninnene dine om det? Hadde hevet øyenbrynene litt om ei venninne av ei venninne hadde prøvd å "kapre" meg uten å inkludere vår felles venninne....
4skatter Skrevet 7. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2009 Har vært venninner i 5 år... hver dag... er deppa av dette...
nedtråkka kaviartubepupper Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Jeg har også hatt det sånn... Hadde to gode venninner, og en liten stund hang vi tre mye sammen. Etterhvert droppet de de meg. Utrolig kjipt. Dette er 4-5 år siden, de er fortsatt gode venninner og jeg har egentlig ikke kontakt med noen av de annet enn en melding innimellom på face...
4skatter Skrevet 7. august 2009 Forfatter #7 Skrevet 7. august 2009 Og det gjør vondt å lese på face at de er sammen... nå er de sammen, på fest... og jeg sitter alene med dinbaby... ikke at det er grusomt men hehe... Men føler meg ensom og sint også... Føler hun har "stjålet" de andre venninnene mine, men også sint på dem som ikke tar kontakt med meg og inviterer....
Supermamm Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Hjelper det å snakke med henne og evt de andre da? Kommer jo ann på om du synes det er verdt å beholde sånne venner... Skjønner godt at du er lei deg!
4skatter Skrevet 7. august 2009 Forfatter #9 Skrevet 7. august 2009 Tror jeg har slått opp.... hørte at hun hadde sagt noen stygge kommentarer i mitt eget bryllup, så slike personer kan man angre på at man har valgt... Men godt å få det luftet ut her i allefall! Terapi, terapi...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå