Maud Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Ser det er lite liv her, men hilser allikevel til gamle kjente. I Maud-huset går livet fort av gårde. Minstesnupp er allerede 20 måneder, løper og skravler og ler. Lillebror blir 4 neste uke og gleder seg til racerbilkake. Storebror blir 10 om et par uker og gleder seg til rockebursdag med hele klassen. Hus og hage krever sitt i tillegg til jobb, så det er ikke noe problem å fylle tiden. Håper alle har det bra!
Gjest amandine Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Hei! Så hyggelig å se noen! Sitter alene i kveld, ungene sover og gubben er på hytta m svigerfar og bygger bad. Knøttet er strålende 10 mnd, og snart skal Broremann begynne på skolen, Vakkerungen i andre klasse. Tiden flyr! Vi har vært hjemme nesten hele sommeren, jeg har vært mye av tiden på sykehus og gjengen min har vært hjemme for å være i nærheten. Så har vi i det minste sett at vi funker bra som familie med lange dager sammen;) Og akkurat som katten(merkelig å sammenlikne seg med et dyr jeg overhodet ikke kan fordra) har jeg landet på bena etter en stor utfordring! Og får klare meg resten av livet med de resterende 8 livene.. Heldigvis er hagen vill i utgangspunktet, og enda villere i år he he, og huset sklal pusses opp likevel i høst, så her lar vi alt seile sin egen sjø om dagen, vi bare lever. Og har det bra! KLem
Maud Skrevet 7. august 2009 Forfatter #3 Skrevet 7. august 2009 Uff da, har du vært alvorlig syk du da? En stor klem til deg! Jeg hadde glemt de fine "navnene" du har på barna dine. Særlig synes jeg Vakkerungen er en utrolig skjønn betegnelse :-D Klem tilbake
Gjest amandine Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Så hyggelig! Er egentlig pappaen min som begynte å kalle henne Vakkerjentå da hun kom som første biologiske barnebarn:) Så har det bare blitt sånn. Bare hjemme, riktignok he he fri og bevare meg for å si noe sånt ute i verden he he må vel vente til hun blir voksen.. Har hatt litt pc-tid i sommer, som sagt, men her hos de modne har det jammen meg vært stille! Har heldigvis hatt Lykkelig på msn;)
Maud Skrevet 7. august 2009 Forfatter #5 Skrevet 7. august 2009 Kanskje greit å forbeholde sånne navn for husets fire vegger ;-) Jeg tror i hvert fall Storebror ville hatt lyst til å kverke meg hvis jeg brukte kosenavnene på ham ute blant folk. Modne har visst gått litt i dvale, men det er jo lov å håpe at siden våkner til liv igjen.
Gjest amandine Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Ja, litt før våren kommer! på tide å binge, ingen mann her i morgen tidlig for å ta ungene he he må gjøre jobben selv... Der har du en klar ulempe med å ha sluttet amming... Da var det jo bare å putte puppen i Knøttet og sove videre..Men men
Sara Rompompei Skrevet 9. august 2009 #7 Skrevet 9. august 2009 Hei Maud Her er det også tålelig bra. Lillebror er verdens aller beste kose-klut for mammaen sin. Løper og skravler som en foss og har det helt knall om dagen. Her er biler det store (oj så overraskende, hehe) og filmen Cars er jo en slager vi har sett omtrent 439 ganger. De store ungene har sovet ute på terrassen i hele sommer. Deilig å se de fortsatt kan fnise i sammen og være venner også. Det er det nemlig lite av i hverdagen sånn ellers. De er superflinke til å knuffe, klype, erte og krangle Er vel sånn det skal være.... sikkert hehe. Sitter selv snart på "skolebenken" igjen. Det blir spennende. Har jo gått hjemme i så mange år, så jeg skal prøve å få med meg litt oppdateringer før jeg forhåpentligvis er tilbake i arbeidslivet igjen. Stoooooooooor klem til dere alle
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå