Siljev85 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 alle var jo fine navn, men eg sjøl hadde nok valgt Malene
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 MIn datter heter Eline. Veldig fornøyd med det navnet. Fant det i en bok jeg las da jeg gikk gravid og falt pladask.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Elise hadde jeg selv på min jentenavnliste, Malene er også fint, selv om jeg selv hadde Malin på lista.:-)
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Kristina!! Uten tvil Eline er også fint Mvh Christina
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Her heter jenta Eline. Utrolig fint navn!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Kristina, jeg elsker det navnet og har ikke angra ett sekund på at vi valgte det navet til datteren vår For meg er det et navn som passer like bra på en nyfødt, ungdom og ei gammel dame
Anonym bruker Skrevet 8. august 2009 #13 Skrevet 8. august 2009 Eline er skikkelig kvalmt... Bare bortskjemte, overbeskyttede, drittunger av noen pappautnevnte "prinsesser" som blir kalt det. Stakkars jævler...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå