Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har lett overalt. I den ligger både førerkort, bankkort og studentkort. Sist jeg vet jeg hadde den var på butikken i går. Har vært der å spurt, men de har ikke sett den. Den er sikkert i huset, men har ikke anelse om hvor... Noen som ser, eller kan hjelpe meg å komme på steder den kan være
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Uff, så fælt. Sjekk på badet eller nattbordet. Hater når jeg mister mappa mi.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 ja det er dritkjipt.. har sett der, men problemet er jo at jeg ikke har brukt den etter i går på butikken. håper virkelig ikke at jeg har mistet den, og så er den blitt stjålet :-(
Gjest Mylian&A.V+2til:-)) Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Jeg mister min relativt ofte og den er alltid hjemme. Er ikke synsk altså. Men kanskje du har mistet den på veien? Huff.. Blir redd av sånt jeg.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 HURRA jeg fikk tips av faren min om å ringe butikken på nytt, å tror du ikke den var der :-) jett om jeg er letta å glad nå. Takk for medfølelse hehe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå