Simarier Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Hm var på legekontroll på Rikshospitalet i dag. Legen sjekket hvor moden jeg er også (38+5). Var vel ikke moden, men det var begynt å mykne litt inne i der. Lurer litt på om hun bare gjorde en vanlig undersøkelse eller om hun benytta sjansen til å tøye litt. Det var i hvert fall "satans" vondt det hun drev med og jeg har blødd ørlite i etterkant. Skal en sånn sjekk være vondt hvis man ikke er moden? Ellers er alle verdier så bra at igangsettelse før termin ikke lenger er aktuelt (har blitt forespeilet det pga høyt blodtrykk før termin, med medisinert er BT bra). Og junior har det helt strålende - så da må jeg vel bare innstille meg på at jeg kan ha mer enn 11 dager igjen til fødsel...
Simarier Skrevet 8. august 2009 Forfatter #2 Skrevet 8. august 2009 Ingen som vet om denne undersøkelsen i seg selv er vond? Det kommer forøvrig fortsatt litt brunt (gammelt blod ut). Er dette fortsatt etter undersøkelsen tror dere eller noe annet?
*mamzn* Skrevet 8. august 2009 #3 Skrevet 8. august 2009 Ja det er vondt!! Men tror det hjelper på mot slutten.. med min første ble jeg tøyd/strippet,og fødte 2 dager senere..og det va 15 dager før termin det kommer som regel litt blod også ja,er vel når de strekker det som er der inne,som i en fødsel på en måte Så lykke til er kjempespennende mot slutten å kjenne etter tegn på starten
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå