1gang09 Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 fikk beskjed i dag at gutten har snudd seg med hodet ned og da begynner jeg og lure vettu:)
Minnie_Moon Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 det er nok ingen regel på dette. hos noen fester jo hodet seg mange uker før fødsel, hos andre kan det skje først under fødsel...
Gjest eelis+guttespire Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 Guttungen her snudde seg en gang mellom uke 24 og uke 27, og har ikke snudd seg noe mer etter det. Vi regner med han blir liggende sånn frem til fødsel, men jeg håper nå han holder seg inni der de 10 ukene jeg har igjen ;-)
25 år gammel mamma Skrevet 7. august 2009 #5 Skrevet 7. august 2009 Er 37+4 idag og for litt over en uke festet min gutt seg,men med forrige som er førstemann festet hodet seg da jeg var i uke 32. Men det fester seg tidligere med første barnet, siden bekkenet ikke er så elastisk sier min JM,men ikke vet jeg!! Bare deler det jeg har fått høre da.
1gang09 Skrevet 7. august 2009 Forfatter #6 Skrevet 7. august 2009 Jeg er 36+4, er litt usikker på når han kan ha lagt seg sånn. Det er flott at du deler det du har hørt:) er førstegangs jeg, så dette er jo en helt ny opplevelse for meg:) uviten og gravid:) hehe:)
25 år gammel mamma Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Haha,ja men man vet neimen ikke alt som andregangs heller!! Ringt føden 2 ganger i detta svangerskapet,mens i første ringte jeg den dagen nr.1 ble født Ting er ikke likt i to svangerskap hvertfall,det er helt sikkert.. Men en ting er sikkert vi kommer i mål alle sammen!
gizmo78♥ har fått baby:-) Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Til 25 år gammel mammma... du skrev at hodet med førstemann festet seg i uke 32...fødte du ti termin da? Jeg var på sjekk i går og hodet har festet seg her og...er i uke 30
25 år gammel mamma Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Hei gizmo78 Ja,han kom på termindatoen,noe som ikke er så ofte,men her fikk vi en som var veeeldig presis... (ULtermin og menstermin var på samme dato med han.) Så han festet seg og kom på datoen!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå