makkapakka med spire Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Er litt bekymret for lite spark og liv i magen. Hun har hatt rolige perioder før, men nå synes jeg det begynner å bli veldig rolig. Må streve lenge for å få litt respons fra magen, og etter å ha kjennt et par spark er det stille igjen. Lurer på om det er nok å kjenne de få sparka eller om noe kan være galt. Bør jeg ringe føden?
mama05+09 Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 Jeg er også i uke 28, og det har vært merkbart mindre liv de siste dagene. Får litt respons når jeg dytter på magen, men så blir hun stille igjen. Jeg tror hun bare har mer soveperioder nå enn før. Tenker at så lenge der er bevegelse hver dag, så er nok alt ok. Skal ikke til kontroll før 18.august, men er ikke bekymret ennå. Er annengangs og husker at jeg hadde de samme tankene sist, men alt var ok.
second_time Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 http://www.babyverden.no/Tema/Temakategorier/Fosterets-utvikling/Generelt/Tell-trivselen/ Føden er bare en telefon unna -bare til å ringe dem :0) Babyen din har det helt sikkert fint, men det er jo alltid greit å få sjekket ut om babyen har det bra. :0)
makkapakka med spire Skrevet 7. august 2009 Forfatter #4 Skrevet 7. august 2009 Har fått et par spark til i løpet av ettermiddagen, så jeg avventer det litt. Bor et stykke ifra sykehus. men er d like stille i morgen så tror jeg at jeg tar en tlf.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå