Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #1 Skrevet 7. august 2009 Har dere sett på det? Er gutta så dårlige til å stille opp fordi de er unge eller fordi de er menn? Hva er deres erfaring?
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #2 Skrevet 7. august 2009 De er for unge. Har jo ikke ansiktshår noen av dem. Man kan bli far tidlig. Men ansvarsfølelsen kommer ikke seilende på ei fjøl av seg selv. Ikke så imponert over alle jentene heller, forresten.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #3 Skrevet 7. august 2009 Haha, nei jeg er enig i det ) Hun som hadde hodet i åpningen og skreik etter keisersnitt - det var patetisk. Men man sier vel mye dumt i en sånn situasjon..
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #4 Skrevet 7. august 2009 hvorfor er det så patetisk?? Hu hadde nok jævlig vondt. Jeg skreik ut flere ganger at jeg kommer til å dø. så var nok mer realistisk at hu skreik etter keisersnitt.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #6 Skrevet 7. august 2009 Det ligger på mtv.com Jeg har sinnsykt respekt for det unge paret som gav bort barnet sitt til adopsjon. Jeg syns faktisk de var voksnere enn foreldrene sine (det skulle jo ikke mye til da...) Men det at de klarte å la være å tenke på seg selv var helt rørende. Jeg kan med hånden på hjertet si at jeg som 16 åring ikke hadde klart å være så reflektert og vise så mye ansvar som det de to gjorde! Jeg såg det "etter showet" der de intervjuet alle. Der fikk de spørsmål om hvordan de klarte å gjøre det, da svarer denne unge gutten at han måtte fokusere på dattera si og ikke på seg selv. Han ville gjerne beholdt henne, men han var så glad i datteren sin at han ville henne bedre enn det han kunne tilby henne. Syns det var så utolig sterkt!
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #7 Skrevet 7. august 2009 Har ikke sett den serien eller hva det er , men det er ikke dumt å skrike etter keisersnitt i en sådan stund. Imponerende at noen klarer å forme setninger med den smerten der. Klarte bare å puste innover jeg,skulle gjerne ha sagt en hel del faktisk.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #8 Skrevet 7. august 2009 Etter 56 timer i aktiv fødsel hadde sikkert jeg hylt etter keisersnitt også.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #9 Skrevet 7. august 2009 Syns det paret som adopterte bort var fantastiske. Så utrolig voksne og reflekterte for alderen. Ble spesielt imponet over gutten. Værste er, at de sikkert hadde blitt strålende foreldre.
Anonym bruker Skrevet 7. august 2009 #10 Skrevet 7. august 2009 Ja, de var helt fantastiske. Voksne, modige, fokuserte. Og med verdens verste foreldre! Det verste er at det kanskje er DE som hadde blitt aller best som foreldre også. Jeg likte også veldig godt Maci. Hun stod på og var tøff. hvorfor er det patetisk å skrike etter keisersnitt når hodet til baby er på vei ut? vel, fordi det sannsynligvis skal mindre til å få den ut vaginalt enn ved ks når det er gått så langt. Men, ja, jeg skjønner jo at man sier mye dumt, og at det bare var noe som poppa ut av den stakkars jenta. Hun hadde sikkert ikke en muskel mer enn hun trengte. Bare å søke på 16 and pregnant på google, på mtv.com får du se alle episodene gratis
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå